Re: [Jastadd] Ragdoll: feature request: relative paths

From: Jesper Öqvist <jesper.oqvist_at_cs.lth.se>
Date: Thu, 20 Oct 2011 14:44:57 +0200

Jo, jag har funderat på denna feature själv. Tyvärr har jag ägnat mindre
tid till RagDoll än vad jag hade velat, men detta är definitivt
någonting som jag vill lägga till när jag väl får tid.

Det är ett intressant problem att välja directory som declaredat skall
vara relativ till. Om man har tillgång till källkoden själv så vore det
ju trevligt t.ex. om dokumentationen länkade direkt till koden.

/Jesper